Näide: KIA Sportage, Hyundai ix35, Toyota RAV4, Nissan Qashqai, Renault Duster, Mitsubishi Outlander, Ford Kuga, BMW X3, X5, Honda CR-V, Lexus RX, Mazda CX-3, CX-5, CX-7,CX-9, Audi Q3, Q5, Q7
Põhjatöötlemine
Teistkordne töötlemine
Esmane töötlemine
230 €
209 €
259 €
Telli
KROWN tehnoloogia eelised
Peatab olemasoleva korrosiooni ning takistab uue tekkimist
Ei nõua pinna ettevalmistamist
Töötlust saab teostada iga ilmaga
On määrdeaine ja dielektrik
Töötlus võtab aega kuni 3 tundi
Värvitu ja lõhnatu
Kõik, mis sind huvitab KROWNi tehnoloogiast, 1 minutiga
Sa ei tea kas su auto vajab korrosioonitõrjet?
Registreeru tasuta ekspertiisi! KROWNi spetsialistid kontrollivad põhjalikult su autot, selgitavad välja riskitegurid ning annavad kirjaliku eksperthinnangu koos soovitustega.
Registreeri
KLIENDID ON MEILE TÄNULIKUD, KUNA PEALE KORROSIOONIVASTAST TÖÖTLUST:
Autot ei ohusta rooste ega teereagendid
Tõuseb elektrisüsteemi töökindlus, eriti vihmase ilmaga
Auto käivitub ja töötab paremini nii külmal kui ka niiskel ajal
Välistab ukselukkude jäätumise
Väheneb ettenägematute rikete arv ja vajadus pöörduda autoteenindusse
Seadmete ja kogu sõiduki kasutusiga pikeneb
Väheneb kriuksumiste arv
Autopõhja külge jääb vähem pori ja lund
Anname garantii korrosiooni peatumisele
mitte üksnes kaitsekihi püsimisele
Mis on KROWN’i tehnoloogia eelised?
Mida korrosioonitõrje sisaldab
Esmane töötlus
Autopõhja, veermiku ja rattakoobaste survepesu, talvel kasutatakse spetsiaalset soola lahustavat segu
Hõlmab raami ja karpide varjatud õõnsuste, hüdrauliliste ja pneumaatiliste kaablite, ajamikaablite, elektriliste andurite ja pistikute töötlust
Hõlmab hoobade ja vedrustustaldmikute varjatud õõnsuste töötlust. Samuti töödeldakse vedruhoovastikel paiknevaid elektrilisi andureid ja pistikuid.
Töödeldakse uste siseelemente - aknatõstukeid, lukke, uksekäepidemeid ning elektrilisi andureid ja pistikupesi. Seda tehakse tootja poolt ettenähtud tehnoloogiliste avade kaudu. Nende puudumisel puuritakse, kokkuleppel kliendiga, täiendavaid lisaavasid, mis hiljem suletakse spetsiaalsete kaitsekorkidega.
Hõlmab kõikide rattakoopas paiknevate elementide (amortisaatorid, vedrud, hüdraulikaliinid, kütusetorud) töötlust.
Korduv töötlus
Korduv töötlus
Autopõhja, veermiku ja rattakoobaste survepesu, talvel kasutatakse spetsiaalset soola lahustavat segu
Hõlmab raami ja karpide varjatud õõnsuste, hüdrauliliste ja pneumaatiliste kaablite, ajamikaablite, elektriliste andurite ja pistikute töötlust
Hõlmab hoobade ja vedrustustaldmikute varjatud õõnsuste töötlust. Samuti töödeldakse vedruhoovastikel paiknevaid elektrilisi andureid ja pistikuid.
Hõlmab kõikide rattakoopas paiknevate elementide (amortisaatorid, vedrud, hüdraulikaliinid, kütusetorud) töötlust.